torsdag 18 december 2014

141218.

Jag har ett otroligt dåligt tålamod när jag vet att jag ska åka iväg någonstans, spelar ingen roll var jag ska. Jag börjar gärna packa en månad innan!
Som nu, när jag vet att jag ska till Katrineholm fre eller lö så kan jag inte få ro i allt som ska fixas innan. Jag vill bara åka nu nu nu. Inte för att jag alls längtar hem utan för att få slippa otåligheten innan. 
Klockan är strax 01 och jag har precis packat om väskorna och packat ner det sista som jag kunnat packa ner.
Har som vanligt massa packning. Den här gången skyller jag på alla julklappar som tar upp en hel väska! Dessutom är jag ju trots allt bortrest här hemifrån typ 17 dagar. (Och planera kläder för det blir kaos i mitt huvud, vilket resulterar i att jag slänger med lite allt möjligt som jag gillar)
Nu ska jag skriva en "to-do-list" med sakerna jag ska göra här hemma innan jag åker!
Hoppas ni andra kan sova gott iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar