onsdag 10 december 2014

141210.

Alltså. Att jag inte kan bli frisk. Nu känner jag mig febrig igen. Jag kan ju liksom inte ställa in hela mitt liv för att bli frisk, så funkar det inte som vuxen med saker upp över öronen att göra.
Var i skolan idag iallafall. Men pigg var jag inte. Det var ett obligatoriskt moment så för att inte uppgifter ska läggas på hög gick jag dit och gjorde uppgiften. Likadant ser det ut imorgon. Dessutom ska jag jobba imorgon eftermiddag också, kan inte vara sjukskriven mer helt enkelt (för plånboken!)

Dock åker jag definitivt inte och tränar ikväll. Får istället vila mig i form till helgens sista match borta mot Ystad. (Den kan vi leka oss igenom ändå eftersom vi redan vunnit serien!)

Fick förresten en tidig julklapp av mamma och pappa idag. Lagboken från 2014! Önskade mig den eftersom den är dyr och vi ska ha den i juridikkursen i vår..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar