tisdag 9 december 2014

141209.

Svårt att somna - check!
Har läst igenom blogginläggen från jan-mars nu (min första tid i Malmö!)
Även fast jag trivdes bra här då och allt var nytt och spännande så var Katrineholm fortfarande hemma. Var hemma en vecka i början av mars och hade riktigt ont i magen över att åka tillbaka till Malmö.
Nu, ca 10 månader senare är det som man har vänt på situationen helt och hållet! Malmö är hemma och att åka till Katrineholm är inte det minsta spännande, än mindre att vara där lite mer än två veckor (med tur till Rättvik och Stockholm/Tallinn som räddar upp situationen)! Haha! Konstigt hur det kan te sig.
Hade aldrig för ett år tillbaka i tiden sedan trott att jag, hemmakära och familjära Anna, skulle ha hittat "hem" 50 mil hemifrån!

Bilder från när jag började känna att detta är "mitt hem" 24 mars. Hur vackert är det inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar