söndag 21 december 2014

141221.

Är ju som sagt tillbaka hemma i Katrineholm. Katrineholm kommer alltid vara Katrineholm har jag insett efter att ha varit borta i ganska exakt 6 månader. Men oj vad litet det är.. Tog en runda med bilen igår för att jag saknat att köra bil så mycket. (Eller, jag tog flera rundor!) Och det tar inte många minuter att åka runt hela Kholm och se det man vill se..
Fick också min favvosoppa här hemma igår kväll. Den har jag saknat!
Sedan spenderade jag kvällen tillsammans med min bästa finaste och härligaste Lovisa. Är så glad när jag umgås med henne! Vi kollade film med hennes familj och sen satte vi oss i bilen och körde lite folk som skulle ut.
Vi lär umgås idag också! Så smidigt när våra föräldrar bor mittemot varandra!

Imorgon ska jag först till Ida för klipp och färg! Så härligt! Sen åker ju upp till Rättvik för att fira julen där!




Lovisa undrade om vi skulle gå ut igår kväll - nej kände mitt flagande ansikte då!

Nu ska jag plugga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar