tisdag 3 februari 2015

150203.

Förutom beskedet från sjukgymnasten har den här tisdagen varit bra och lugn.
Efter trippen till Lund (sjukgymnasten) så lämnade jag tillbaka min kusin Carolas bil, som jag lånat av henne, hos henne på jobbet. Vi tog en lunch ihop på Tacobar och satt och pratade i en timma. Mysigt var det. Jag föreslog också att vi skulle gå på den lite mer kända Carolas show den 6 mars eftersom det är kusin Carolas idol. Hon blev jätteglad över förslaget så nu har jag bokat! Ska bli kul!
Resten av dagen och kvällen har jag bara spenderat här hemma framför teven. Borde väl kanske ha pluggat lite, men det får bli en annan dag. Imorgon har vi dock föreläsning inom straffrätt! DET är jag taggad för eftersom jag förhoppningsvis och som det känns nu kommer jobba med det i framtiden!

Så dagen har varit både tummen upp och tummen ner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar