torsdag 12 februari 2015

150212.

Att jag alltid ska sitta in i sista sekund med arbeten alltså. Har vetat om den här tillämpningsuppgiften om en lag i några veckor nu men tog tag ordentligt i den i söndags och gjorde det sista nyss.. Inlämning är om 4 timmar så jag ska strax hoppa in i duschen och sen bege mig till skolan för att slänga in den i min lärares fack.
I övrigt så struntade jag i andra föreläsningen om affärsrätt och diskriminering idag, det pga att hon som vi har i det är den mest beiga, tråkiga och monotona föreläsaren man kan ha. Jag är förvånad att jag inte somnat hittills på någon av hennes föreläsningar, och ja.. Det låter hemskt av mig men jag kan inte hjälpa det!

Nehe, dags att kicka igång den här dagen på allvar då! Hoppas den går snabbt FÖR IMORGON KOMMER EBBA HIT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar