måndag 23 februari 2015

150223.

Var hos sjukgymnasten ikväll. Och självklart hittade hon ännu ett fel på mitt knä. (Det tredje nu!) Börjar bli trött på detta nu men otroligt skönt att det är någon som hjälper mig att bli av med det. Den här gången är det iallafall muskeln "popliteus" som sitter i knävecket som smärtar och är överansträngt, antagligen på grund av att jag kompenserat baksidan för att jag har haft så ont i framsidan.. Och den behandlingen hon gjorde på det idag var inte skön, nog för att jag gillar hårda tag och massage men det här blev jag svettig av.. Stötvågsbehandlingen var nada i jämförelse! Värre ska det tydligen bli nästa gång. Well well. På något vis skönt att det inte "bara sitter i mitt huvud iallafall"..

Imorgon då.. Fullspäckad dag!
Jobb 7:15-8:15
Skola 10:15-16:15
Jobb 16:30-18
Styrelsemöte volleybollen 18:30-
Träna mina nya U19-tjejer 18:45-20:30
Hej och hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar