lördag 21 februari 2015

150221.

Idag har jag haft en riktigt slapparlördag. Kom hem från vinkväll i Lund rätt sent inatt så jag behövde en lång sovmorgon! Det fick jag också.. Ingen är nöjdare än jag.
Sen har jag kollat skid-VM hela dagen förutom en snabbsväng till Ica för att fylla på kylskåpet lite.
Ikväll blir det tvättstuga mellan 19-22 samt mello. Det är konstigt hur känslan över att vara ensam en hel lördag varierar så mycket, för idag är det så skönt och jag vill inte göra någonting annat och en annan lördag kanske det hade känts som jordens undergång ungefär! Det gäller att leva i nuet helt och göra det som faller en in!

Imorgon har jag iallafall planerat att gå på innebandy med Evelina. Det är skönt att helgen inte swishar förbi utan att något händer alls! Då hade jag säkert fått lite smått panik..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar