lördag 28 februari 2015

150228.

På något vis spårar vi alltid när vi umgås jag och Lovisa.. Även den här gången har vi sjukt kul och är väldigt spontana.
Igår på Lugnet var det ett grymt tryck när herrarna körde stafett. Herregud för Johan Olsson! Vilken kung! Och Calle som hänger på Northug nästan in i kaklet! Ååh! Vi fick sådan mersmak så vi bokade biljetter till herrarnas femmil imorgon innan vi åker hem! Pappa gav det till mig i namnsdagspresent (som jag har idag). Så snällt och rar!
Dessutom fick vi massa meddelanden från folk som satt framför tvn och såg oss flera gånger! Kuuul!
Har förresten aldrig skrikit så mycket som när de körde förbi där vi stod!!

Efter stafetten igår så drog vi hem hit till Rättvik och käkade och skrudade om för att vända tillbaka till Falun för att kolla medaljceremonin. Sen drog vi ut i det stora öltältet son finns inne i stan och partade. Var tillbaka 5 imorse i stugan! (Vi drack inget eftersom vi körde..) men sjukt kul hade vi!

Idag tar vi en paus från att se tävlingarna live och ser det i Camp Norways tält här nere i Rättvik.. Men, det blir nog en nykter utgång i Falun ikväll också.. Haha!



Här är vi med i tv-bilden när Hellner kör.. 


Ja, jag har en crush i Calle Halfvarsson!

Kungafamiljen uppradade.. 

Utanför tv-studion!

Min andra crush.. Petter Northug - ja, ja skäms lite! Haha

Och vi stötte in i Norges stadsminister Erna Solberg!

Lovisa hjälpte folk att knyta skosnörena.. Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar