onsdag 1 april 2015

150401.

Vilken sjukt rutten onsdag. Vaknade vid 6:30 imorse för jobb men hann inte upp ur sängen innan jag insåg att jag hade migrän. Sov vidare till 12:30 och behövde äta lite och fick då det andra anfallet.. Sovit vidare till nu, 17:30. AVSKYR DET! Och det är jättelänge sedan jag hade det sista, peppar peppar.
Nu mår jag ok så nu måste jag orka fixa här hemma (plocka undan tvätt och plocka iordning så det ser ok ut efter min tripp till kholm över påsk) och sen packa det sista, och antagligen försöka få i mig någon mer mat också!
Imorgon jobbar jag morgon sen ska jag till sjukgymnasten i Lund 11, efter det drar jag norrut. Ska bli härligt att få andas lite kholmluft trots allt!

Annars har jag som vanligt varit dålig på att uppdatera här. Har haft fullt upp..
Vann sista måstematchen borta mot Värnamo gjorde vi vilket innebar att vi spelar en division högre i höst! Tack och lov!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar