fredag 3 april 2015

150403.

Ligger här hemma i Katrineholm i min supersköna flicksäng efter en lång dag med resande och annat skoj men är ändå inte tillräckligt trött för att sova..
Var på sista kvartsfinalen här hemma mellan KVK och Svedala ikväll. Det var dags för avgörande.
Jag hinner komma in i hallen (gratis faktiskt, även fast jag inte är medlem längre..), hann hälsa på lite gammalt skönt folk tills Uffe kommer fram till mig och frågar mig snällt om jag kan tänka mig vara speaker under matchen för någon sådan har de inte lyckats hitta till ikväll.. Snälla jag kunde såklart inte säga nej så sagt och gjort, tio min innan matchstart sätter jag mig i speakersätet och ögnar igenom namnen med lite lätt panik, tur är att jag gjort det flera gånger förut.. Missade lite, mest pga den enorma hungern jag kände, men är ändå nöjd över mitt sistaminuteninhopp!
Och - inte att förglömma - KVK vann matchen och spelar semi mot Engelholm på måndag i Ängelholm! Klart jag kommer vara på plats i kära Skåne då! Och laget var nöjda över det när jag sa att vi ses igen på måndag! Största fanet just nu måste vara jag! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar