onsdag 22 april 2015

150422.

Vad konstig jag är ibland, framför allt när man har planerat saker och sen ställs det in och man känner sig som världens mest ensamma person! Även fast jag har fullt upp 24/7 annars. En helt oplanerad helg för mig är fruktansvärt! 
Så, lite snabbt och lätt har jag nu lyckats få planer både fre och lö igen. Pjuh!
Längtar tills jag blir bekväm i att inte alltid behöva ha helgerna uppbokade. Jag menar, om en vecka, nästa onsdag kommer Ida hit och stannar till lördag och Emelie kommer tors och stannar till söndag! Lugn Härnström, lugn!

Har iallafall tenta imorgon förmiddag och jag känner rent spontant "käre gode Gud hjälp mig med det vanliga ordbajsandet!"
Har inte pluggat alls i stort sätt.. Som tur är får vi ha med böckerna men ändå..
Skönt när det är över!

Nu sitter jag iallafall och solar vid vattnet. Sommarväder! 
Ikväll blir det lagavslutningsmiddag och efter det ska vi seniorer planera Kal & Ada litegranna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar