tisdag 7 april 2015

150407.

Haft en kvalitetsdag hos Johanna i Helsingborg. Vi åt våfflor, fixade mina naglar och snackade massa massa! En riktigt sån där tjejdag som man verkligen behöver ibland! Kom till henne vid halv två och åkte hem vid åtta! Tiden bara rann iväg!



När jag kom hem hit vid halv tio ikväll kände jag hur rastlösheten kröp i kroppen så jag drog ut på en löprunda. Blev kvällen till ära en sväng på stranden i mörkret. Jag älskar att springa sena kvällar när ingen ser en.. Eller här flåsandet för den delen heller!
Ikväll kändes kroppen sådär sjukt lätt och jag hade lätt kunnat springa dubbla sträckan om inte batteriet på mobilen tagit slut och musiken då dött!
Blev cirka 3 km ikväll.. Hoppas jag känner samma känsla imorgon efter volleybollen, då kör jag samma igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar