måndag 13 april 2015

150413.

Bra helg har passerat!
I lördags spelade vi DM i Lund hela dagen. Och det började sådär, med två skador på två viktiga spelare. Jag skulle egentligen inte spelat så mycket men pga det så spelade jag hela tiden.. Knät kändes ändå okej.
Hur gick det då? Jo vi kom på en hedrande silverplats av 7 lag! De enda som vi inte lyckades slå var Lunds a-lag som spelat i Allsvenskan senaste säsongen!
Supernöjda var vi efteråt!


På kvällen mötte jag upp Ida samt hennes två vänner Bea och Cilla för att bowla, käka och dricka. Bowlingen var inte min grej efter en hel dags volleyboll, armen orkade liksom inte få iväg klotet.. Men glad var jag för det!
Kvällen fortsatte iallafall med att även Evelina mötte upp oss och vi entrade Lilla Torg! Sedan drog jag och Cilla till Hipp och dansade våra lurviga till 03! Kul som fasen!

Igår kollade jag Linköping-Falkenberg herrfinalen i volleyboll och Göteborg-MFF på datorn. Båda lagen jag hejar på vann! Tummen upp för det! Dessutom tog jag tag i massa tvätt och städning som blivit lite eftersatt eftersom det varit så fint väder senaste dagarna!

Rundade av kvällen hos Evelina med tacos och film! Perfekt avslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar