torsdag 2 april 2015

150402.

Snart hemma i Katrineholm för påsklov. Träligt lång tid tågresan tar.. Har träsmak i baken nu!
Ska iallafall bli härligt att träffa nära och kära och bara kunna vara mig själv. Inte för att jag inte kan vara mig själv i Malmö men hemma hos mamma och pappa kan jag ju verkligen umgås hur och när jag vill med mina närmsta utan krav på att man måste hitta på saker och ting.

Planerna för helgen:
Idag/ikväll: Factory outlet med pappa, KVK-Svedala kvartsfinal nr 5, hälsa på i Augusts lägenhet, middag med familjen.
Imorgon: sola med Ebba, luncha med Zana, träffa Ida framåt kvällen(?)
Lördag: Påsklunch i Lenas sommarstuga(?), påskmiddag hos familjen Blomgren, eventuellt utgång med Ida(?)
Söndag: hålla på hemma i trädgården om vädret är okej.. Sen åker jag hem igen på söndag kväll. Annars är jag lite smått sugen på att kolla LVC-Hylte/Halmstad semifinal i Linkan. Men troligtvis inte.

Ska suga ut varenda minut av det här besöket! Och jag har fått med alla mina närmsta vänner i planeringen vilket jag gör bra på så kort tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar