lördag 4 april 2015

150404.

Fan rent ut sagt..
Hade en superbra dag igår! Var först och solade med Ebba. Svinskönt rent ut sagt. Sen skjutsade hon hem mig och jag kunde göra mig iordning för dagen. Åkte sedan hem till Zana och Johan där jag mer eller mindre bjudit in mig själv på lunch. Supersupermysigt var det. Vi hade inte träffats sedan i juni men ändå känns det precis som vanligt - det är vänskap!

Efter det åkte jag och mamma och rensade lite mer i mitt förråd där jag har alla mina möbler. Direkt därifrån hem till August och hans nya lägenhet. Mamma och jag plockade, städade och möblerade medan han spelade CS..!? Fint blev det iallafall!
Hela kvällen skulle spenderas tillsammans med Ida och hennes två systrar med vin, kex och ost. Kom dit vid 19 och blev hämtade av pappa 21.. Anledningen..? Migrän! Fan fan fan!
Jag hatar migrän mer än någonting annat här i världen. Då överdriver jag inte ett smack!

Nu hoppas jag på en helt jävla migränfri dag.. Först ska jag, mamma och pappa ut till min fasters sommarstuga för lunch. Kväll ska vi hem till familjen Blomgren och därifrån drar jag sedan och möter upp Ida för utgång här hemma i Kholm. Någon gång ibland är det kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar