måndag 2 november 2015

151102.

Den här helgen var ju tänkt att bli den bästa helgen på länge länge eftersom Lovisa gästar Malmö. Men här ligger jag nu, med henne i sängen bredvid, och väntar på att klockan ska bli 10:30 så jag kan få komma till vårdcentralen och antagligen få penicillin för min förmodade halsfluss. Vilket givetvis har inneburit att jag inte orkat göra hälften av vad jag önskat med Lovisa!
I lördags skippade jag fotbollen men orkade käka middag hos Rebecka på kvällen. Beställde hem mat från Spoonery (långkok) som var huuuur gott som helst! Igår blev det ännu mer mat! Först i form av brunch på Översten (26e våningen i Kronprinsen) sen avrundade vi kvällen med ostbricka och kex hemma hos Diana. Så lite har vi hunnit med iallafall!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar