torsdag 26 november 2015

151126.

I mitt förra inlägg, från igår, skrev jag om att jag är Zlatan-fan.. Så, jag var och handlade som vanligt på maxi runt tvåtiden i eftermiddags. Kommer fram till kassorna och ser en brud (blond och väldigt sminkad med väldigt moderiktiga kläder) stå och lasta upp MASSA mat på bandet. Jag tänkte typ "shit, där ställer jag mig inte för det där kommer ta tid" så jag tog kassan precis bredvid. Efter två två sekunder slår det mig, jag känner igen den där bruden! Det är ju för fan Helena Seger, Zlatans "fru"!!! Trodde jag skulle svimma på plats av att jag blev så starstruck! Så coolt! (Ni ointresserade förstår inte detta, så jag ringde direkt mamma!) Det första mamma säger är "Har du träffat Zlatan?" för hon hörde hur exalterad jag lät. Svarar då lite lätt i extas "Nej men hans fru!!" Mamma förstod mig! Haha!

Nu ska jag iväg och träna i Zlatte-tröjan från igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar