onsdag 11 november 2015

151111.

Jag har haft en skön ensam kväll här hemma efter jobbet. Har tvättat, lagat mat och bara legat och kollat på tv. Vad jag uppskattar riktig egentid ibland, och just nu har jag mer behov av egentid än vad jag har tid för egentid!
Önskar jag hade en hel dag utan någon plan.. Har jag i och för sig på lördag men det känns ju lite tråkigt att inte göra något på en lördag. Fast, det kanske är det som behövs för annars har jag ju alltid tusen bollar i luften samtidigt!

Imorgon är en sån dag som det är fullt upp igen (som vanligt)..
Skola 9-12, grupparbete så länge det behövs, jobb 15:45-17:30, träning 19:45-21:45!

Gjorde förövrigt riktigt god mat ikväll i mitt tycke. Lite kyckling, morot, paprika, lök, curry, krossade tomater, ris och en klick creme fraiche. Inte svårare än så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar