söndag 8 november 2015

151108.

Då var den här helgen förbi, såsom alla tidigare helger.
Har umgåtts med nära och kära.
I fredags blev det lite middag och fredagsmys här. Igår blev det en tur till Bokskogen, som man hör massor om här i Malmö men jag har aldrig varit där. Det var väldigt mysigt att gå runt i bokskogen och bara suga in hösten.
Efter det blev det igår kväll mat och fest hos Diana. Utgång på det, men det var inte så roligt så jag drog hem skapligt. Har tröttnat lite på att gå ut nu (samma visa varje gång). Så nästa helg kan jag inte gå ut eftersom det är match på söndag - bra bortförklaring!
Idag har jag och Kerstin från laget suttit och gjort klubbens nya hemsida i stort sett färdig. I två och en halv timme satt vi på ett café och fixade. Sen var det bara att dra hem till Diana för plugg, lagom seg i kolan! Men det fick jag gjort också och blev bjuden på mat på det! Toppen!
Avrundat kvällen här hemma med Evelina.. Nu ska jag sova för att orka med en vecka full med plugg och jobb! Dessutom är jag hyfsat frisk igen, med undantag för lite hosta, så nu är jag så taggad på att träna igen på både gymmet och volleybollen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar