torsdag 19 november 2015

151119.

Först och främst, grattis till mig själv på namnsdagen! Och tills alla andra Elisabettor 
En riktigt eländig torsdag rent vädermässigt här i Malmö. Klockan är tre, det spöregnar, stormblåser och är grått så det blir mörkt här hemma att lampan måste vara tänd. Usch vad jag avskyr sånt här väder! Som tur är köpte jag D-vitaminer igår på Apoteket så jag får i mig lite energi i det här novembermörkret!

Sitter hemma och läser litteratur till hemtentan nu. Inte så uppiggande det heller direkt! Men det måste göras!

Kan inte riktigt släppa tisdagen än. Den var verkligen magisk och jag hade så kul med Evelina, Diana och Vicky. Jag är så glad att jag fick spendera den dagen med dem! Länge sedan jag hade så kul och kände mig så tillfreds!

Nahe, djupdyka ner i litteraturen igen då. Tar en sväng till Diana om en stund dok, sen avrundar jag kvällen med volleybollträning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar