måndag 23 november 2015

151123.

Veckan som gick var verkligen toppen, ingen annan dag den här hösten slår tisdagen som var! Har självklart ännu inte släppt den känslan!
Har också haft en trevlig helg med att se på volleyboll i Heleneholm samt att jag umgåtts med mina vänner över några drinkar både fredag och lördag kväll. I lördags kväll blev det till och med att gå ut på nattklubb där Nause var DJ.
Igår kväll tog jag och Diana myssöndag här hemma med tacos och en sen kvällspromenad i minusgrader i den nyfallna snön(!)

Nu är det en ny vecka med nya möjligheter och den här kommer att rundas av i Jönköping hos Lovisa samt med volleybollmatch i Falköping!
Men innan dess är det göra färdigt hemtenta som gäller och det sitter jag och Diana med just nu. Sen har jag skola på eftermiddagen, efter det en stund jobb för att avrunda kvällen med styrelsemöte! Som vanligt många bollar i luften!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar