fredag 1 januari 2016

160101.

2016 är här.. Nya tag nya möjligheter!

2015 avslutades med mina närmsta här i Malmö, och ett hejdundrande fyrverkeri på stan.. Sen avrundades kvällen faktiskt rätt snabbt efter det och glad är jag för det idag!
Men, finns ju ändå en bra anledning till att fira pizzans dag idag.. Och det ska jag, Evelina och Diana naturligtvis göra!

Nu, bildkavalkad från gårdagskvällen!

Fixade Dianas nyårsfrisyr, och fick godkänt av hennes frisörstuderande syster (tillika mitt bloggfan) Daniela ;)

Och jag fick anledning till att använda min paljettklänning..

Vicky hade fixat superfin dukning och paket till alla!



Körde en fonduekväll! Så mysigt och gott att sitta länge!

Sen Singstar! Hahaha!


Och dubbel uppsättning dessert!







De här tre gör Malmö till världens bästa stad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar