måndag 25 januari 2016

160125.

När ens horoskop stämmer fullständigt!

Oxen

Den här veckan kommer fokus ligga på ditt hem kära Oxe. Du har säkert börjat kolla in vad som är trendigt inredningsmässigt för 2016 och börjat få idéer om hur du skulle kunna lyxa till det för att trivas ännu bättre. Du älskar att vara omgiven utav vackra saker och nu har du möjligheten att verkligen gå ut och shoppa loss bland alla nyheter. Oavsett hur ditt kärleksliv ser ut så kommer du ha annat att tänka på den här veckan och du kan tycka att det är en aning skönt också, super!


Om jag börjat tänka på ny inredning! Oh yes! Jag ska få in blått i mitt hem!! Blåa kuddar, handdukar, ljus, allt! På lördag blir det troligtvis Ullared och Gekås, vilket kommer oerhört lägligt för min blåa vårinspo!

Och det där med kärlek.. Haha, det orkar jag intr lägger ner någon energi på what so ever. Och nej, jag hinner det inte heller då praktiken tar alla mina krafter, plus volleyvoll och helgen som jag ska spendera i Jönkan med Lovisa och Ida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar