tisdag 19 januari 2016

160119.

Sista lediga vardagen på hela våren.. Imorgon börjar allvaret med praktik som skolkurator på gymnasiet! Ja, jag är lite nervös men mest förväntansfull. Vet dock inte riktigt vad jag ska förvänta mig?
Men, att gå i skolkorridorer är jag väldigt van vid så förhoppningsvis smälter jag in och känner mig hemma rätt snart! Ska uppdatera hur det går såklart..

Så idag jobbade jag imorse, efter det åkte jag faktiskt hem och sov eftersom jag älskar att sova och det antagligen inte blir mycket av det under vardagar framöver.
Sen har jag väntar ut tiden genom att teckna lite, som jag fått dille på nu de senaste dagarna..
Dessa blev det idag!

Och den här i förrgår.. Haha

Nu ska jag ge mig iväg en sväng innan träningen ikväll! Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar