lördag 9 januari 2016

160109.

Har spenderat kvällen tillsammans med Evelina och Diana. Först blev det middag hos Eve, sen när hon vid 21 skulle till jobbet så gick jag och Diana på bio. Vi såg "En man som heter Ove". Ja! Den var bra, och jag både skrattade och nästan grät! Väl värd att se!
Efter bion vid 23 drog vi till Lilla Torg för att ta varsin drink för att "fira" att vi lämnat in b-uppsatsen idag och nu är jag påväg hem därifrån på bussen.
Vid bordet bredvid oss där satt 6-7 killar, som var rätt runda under fötterna..
Då ska kille 1 gå och köpa en runda till till allihopa med kille 2s kort. Och jag får för mig att showa med min allmänbildning!
Kille 1:Vad har du för kod?
Kille 2: Tänk cs..
Kille 1: Men vad har du för kod?
Kille 2: Vad är jag Jonas?
Jag: Han har koden 1337
Kille 1 & 2 tittar på mig och börjar garva: Vad fan!?!?
Jag: cs - elit - 1337
Kille 2: Fan vad coolt att du kunde den!

Det fick avrunda en kul kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar