torsdag 28 januari 2016

160128.

Äntligen har jag landat i sängen. Det har varit en lång dag och flera göromål. Praktik, jobb, möte, träning. Var hemma vid 22:15 ikväll och nu har jag ätit lite, diskat, duschat och packat det sista inför helgens Jönköping.
Nu har jag dock beslutsångest om jag ska ta med min packning till praktiken imorgon bitti med risk för att inte hinna hem emellan praktiken och tåget går eller om jag ska försöker gå ifrån 15:30 som min egentliga tid är men då gå miste om ett intressant möte. Äsch, bara babblar! Lika bra att ta med packningen direkt!

Jobbade efter praktiken idag hos familjen som vanligt. Länge sedan sen sist nu dock. Och idag var en sån där toppendag med barnen, eller, men Jakob! Han var så glad och se mig och allt fungerade utan problem med honom. Vi satt och spelade ett spel på golvet och då sätter han sig i mitt knä och från ingenstans säger han "Jag tycker om dig!" Smälter man då eller gör man?! Det är därför jag älskar att jobba med barn.. Dock sa Eva någon timma senare "Anna du är dum!" Men det är så barn är! Haha!

Nae, nu måste jag sova! Mycket nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar