tisdag 12 januari 2016

160112.

Första ordentliga träning ikväll med full styrka efter juluppehållet och det kändes toppen! Nu ska vi tagga bortamatch på söndag i Varberg, för det är dags att börja vinna igen!

Något annat som är väldigt roligt är att jag bokade flyg till Ebba i Manchester idag! Åker dit tors-sön i april! Ska bli så kul, och det är skönt att ha någonting att se fram emot nu när vädret är så deppigt här nere i Skåne!

Ananrs så har jag hängt med Evelina och Diana hela dagen idag också, som igår.. Idag gick vi bland annat en sväng på stan och jag började bli väldigt hungrig.. Då säger Evelina "Man märker väldigt tydligt när du är hungrig, du blir låg, kort och drar dig undan lite.." Hon satte hammaren på spiken! Men sen fick jag mat hos Diana och jag blev mig själv igen - den uppåt, glada och framåt bruden som jag är!
Okej, Diana slängde en chipspåse till mig innan maten var färdig, så pass illa var det! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar