söndag 27 februari 2011

fucking perfect.

Jag måste samman den för det här året bästa veckan hittills.
Fredag - Jobbar halvdag och får reda på att jag får jobbet på Strångsjö. Drar upp till Rättvik. Killarna har gjort tacos åt oss och kvällen blir riktigt lyckad.
Lördag - Klarblå himmel och sol. Drar ner till Rättvik och går ut på isen där det är diverse aktiviteter. Åker till Sibylla och får en lapp med två telefonnummer och ett hjärta på bilen. Lovisa ringer och kvällen slutar med att 10 Rättvikskillar blir våra vänner.
Söndag - Vi åker skidor i Rättvik. Perfekt skidväder och perfekt backe.
Måndag - Jag, Ida och Matilda tar en shoppingtur till Mora. På hemvägen stannar vi på Sveriges första och största dalahästtillverkning. Kvällen avslutas med pizza!
Tisdag - Hemfärd mot Katrineholm, veckans tråkigaste och tröttaste dag.
Onsdag - Jag och Lovisa spenderar dagen i Duveholmshallen och lär ut volleyboll till alla sportlovslediga barn. Träffade massa av mina nuvarande och gamla elever. Kvällen avslutas med förfest hos Lovisa och utgång på Harrys. Sen en perfekt natt.
Torsdag - Till Ida på salongen för iordningsfix. Bilen går mot Linkan och födelsedagsfest på Platå. Hem först till Gurra, Kello och Tobbe för tårta eftersom Gurra fyllde 25. G och K dyker framåt natten upp på Platå och vi har skitroligt tillsammans. Tar en taxi hem, lånar kläder och drar ut i pulkabacken. Somnar i soffan framför olika youtubeklipp.
Fredag - Vaknar av att K kommer med en tårtbit till mig. Gör oss tillslut iordning och sen ner på lunch på stan. Färden går hem till K-holm igen. Är hemma en timme sen middag hos Zana och let's dancemys.
Lördag - Sover tills jag vaknar. Fixar iordning mig och drar till vallen för årets sista bandymatch som slutar med vinst. Direkt efter det ner på stan till c&l för en lång fika med Ida och Hanna. Jag och Ida åker hem till henne för lördagsmys med henne och Miche.
Söndag - Dagen börjar med att kolla innebandy med min bror som hoppade över matchen på grund av att han kände sig lite sjuk. Sen gjorde jag debut som speaker på Kvk-Sollentuna och har fått massa credd för det. Den här dagen avslutas med mys med Lollo.

Jävligt lyckad vecka måste jag säga. Inte en lugn stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar