tisdag 8 februari 2011

a neverending dream.

Jag har varit så effektiv idag.
Först jobb mellan 10-13, sen hem och handla mat med mamma, direkt hem och packa upp det och springa ner i tvättstugan och börja tvätta.. Pysslat lite i lägenheten med blommor och sånt. Sen har jag lagat mat också.
Nu är det bara ett varv kvar ner till tvättstugan och hämta upp allt, sen ska jag soooofta.
Jag är sugen på någon slags efterrätt, men vet inte om jag orkar göra nåt eller om jag borde göra nåt?

Fick ett tråkigt besked idag som gav mig en smärre chock.
Jag tog mig i kragen och kröp till korset för att visa att jag bryr mig.
Det är alltid jobbigt att veta vad man ska säga i lägen som detta, men jag tror jag fick till det rätt okej och fick det jag ville sagt.

Snart är det dags att skriva mitt personliga brev till polishögskolan.. Kanske skulle sätta igång med det ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar