lördag 12 februari 2011

hang with me.

Lång dag, och än verkar den inte vara slut.
Började med att jag somnade igårkväll (klockan nio) av migrän och sov tills det var dags att gå upp imorse vid halv åtta. Ge mig en mirakelmedicin mot migrän tack!
Till Nyhem för att ha tre lektioner franska, en lektion engelska och en lektion gympa.
Jag klarar mig väldigt bra på Nyhem nu, har insett att det faktiskt inte är så svårt att komma in någonstans.
Och mer jobb kommer jag få genom diverse kontakter, exempelvis min granne som frågade mig idag i trappan om hon kunde ringa mig. Det är roligt..

Kvällen har iallafall spenderats mestadels på hemmaplan.
Jag och Pontus skulle kolla film och vi fick först oinbjudna gäster genom August och Tim som kände för att förkröka här..
Sen ville Lovisa, Matilda och Ida komma också för att planera vår lilla tripp till Rättvik som blir av om en vecka. Så dom kom en stund.
Vi kom fram till att det får bli en tjejbil och en killbil.. Killbilen får August hålla i!

Match på söndag 13,00 i a-hallen mot serieledarna.
Det är vad vi laddar för nu.. Imorgon blir det gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar