fredag 25 februari 2011

we're gonna party like it's your birthday.

Egentligen har jag inte alls tid att sitta här för jag ska vara hos Zana om 20 minuter.
Vi ska laga middag och ha lite fredagsmys, får se om vi drar ut sen.

Helgen har varit bäst tänkte jag skriva, men den börjar ju nu..
Onsdag till idag har varit bäst helt enkelt.
Allt har varit så fruktansvärt bra.
Började i onsdags med utgång på Harrys. Grymt!
Igår styrde vi mot Linkan för att fira att Ben fyllde 21.
Jag och Lollo skulle sova hos Gustav Jansson, Markus Kellokumpu och Tobias Ljungman.
Inte fasen visste vi att det även var Gurras födelsedag (25 jäkla bast!) så vi fick två födelsedagsbarn att fira.
Drog till middagen på Platå, hade lite trevligt och åt och drack gott med födelsedagsbarn nr 1..
Vid halv tolv kom Gurra och Kello och vi partade loss med dom två resten av kvällen fram till klockan sex imorse.
Drog väl hem från Platå strax innan tre sen var det bara till att låna massa kläder av grabbsen och ut i pulkabacken (en sån backe har vi fasen inte här i stan), folk vallfärdar tydligen dit för att åka.
Det var riktigt roligt och filmer på pulkaäventyret kommer komma upp så småning om.
Sov skapligt länge imorse (i soffan) och när jag vaknar kommer Kello med en tårtbit till mig som frukost, underbart.. Sen gör vi oss iordning sen blev det "lunch" på en kinarestaurang i Linkan.
Och nu sitter jag här nyduschad och fräsch.

Nej, nu var det till Zana jag skulle.
Nog för idag, tack för idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar