måndag 14 februari 2011

we can always party on our own.

Alla hjärtans dag?
Det är ju bara för att affärer ska få sälja mer och tjäna pengar.
Jag tycker det är så otroligt överskattat att det ska finnas en bestämd dag då man ska "fira" att man tycker om någon och uppmärksamma det lite extra.
Varför inte bara göra det oftare än en gång om året om man tycker om någon?
Nu tänker säkert folk "Hon är bara bitter för att hon inte har någon att fira alla hjärtans dag med"..
Men så är icke fallet! Jag har firat det flera gånger och tycker det är lika töntigt varje gång.
Nog om detta, jag ska införa exempelvis "alla matvraks dag". Den skulle jag gilla.

Är helt slut nu efter en lång natt och en lång dag. Träningen tog kål på mig.
Nu ska jag bara ligga här i soffan och vara lat. Imorgon blir det jobb igen sen hårfixning hos min kära Ida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar