tisdag 22 februari 2011

she's got nothing on.

Förstår inte riktigt hur det kan vara kallare här än uppe i Rättvik?
Igår vid den här tiden var jag och Lovisa ute men nu vid den här tiden hemma fryser jag arslet av mig av att gå till och från en bil.
Kan väl delvis bero på att man har mer kläder på sig där uppe men ändå?

I bilen hem pratade vi om varför man inte gör samma saker hemma som vi gjorde där uppe. Exempelvis träffas lite folk och spelar kort, är ute och härjar i snön, åker skidor, träffar nytt folk och bara larvar sig allmänt.
Någonting händer när man kommer innanför kommungränsen tråkigt nog.

Nu är även den här dagen alldeles strax slut, måste sova eftersom jag och Lollo ska upp tidigt imorgon och instruera volleyboll i Duveholmshallen hela dagen..
Dagens middag blev iallafall korv med bröd, alldeles fruktansvärt slut efter helgen så jag har verkligen bara degat i soffan sen vi kom hem, med undantag för en dusch och hämtning av min bil hemma hos Niklas.

Nu får det vara nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar