torsdag 19 maj 2011

at least i can say i did what i wanted to do.

Jag får ångest över min icke existerande ork till att ta tag i mig själv och plocka och städa här hemma. Skulle behövas en total urblåsning. Det tar dessvärre på krafterna att jobba dagarna i enda, sen kryddar vi ju självklart med min nygamla förkylning.

Ska väl i alla fall kunna ta mig upp ur soffan och börja plocka ner lite kläder i resväskan som ska med till Magaluf. (Ja, det är 12 dagar kvar men jag är planerare). Så småning om lär väl pappa ringa och vilja bli hämtad från någon avtackningsmiddag han och Göran är på också. Är man anställd inom kommunen tyckte dom att jag likväl kan agera privatchaufför inom kommunen.

Nöjd över dagen i alla fall. Klassen skötte sig fint under mitt styre. Dock gick brandlarmet (falskalarm) imorse och kallt som tusan var det ute. Det positiva med det var ju självklart brandmännen som dök upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar