måndag 16 maj 2011

how do you do the things that you do?

En halvtimmes rygg- och axelmassage gjorde susen idag. Ringde på lunchen och hoppades på en tid den här veckan, men fick en tid redan idag, perfekt.
Nu är jag avslappnad och skulle lätt kunna gå och lägga mig och sova hela natten. Men det får jag inte göra. Jag ska till gymmet om en timme eller två. Då är det nästan inget folk plus att jag kan duscha där och sen åka hem och somna i stort sett.

Igår blev mina planer helt ändrade. Blev inget gråtande framför PS I love you. Det blev hockeykväll med Lovisa, Ida, Maria, Alexandra, Astrid, Alexander och Sanjin istället. Mycket trevligare. Bättre att skratta i sällskap än att gråta ensam helt enkelt. Dock fick ju träningen lida igår, men jag tror det kan vara bra att ha någon träningsfri dag i alla fall. Men nu är det andra bullar som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar