söndag 8 maj 2011

have you ever wished for an endless night.

En lång och bra söndag, det botade min söndagsångest en aning..
Började med 18 hål golf från klockan tio. Min nya driver är underbar, helt underbar. Kommer bli ett nöje att spela med den.
Direkt från golfbanan for vi till Bie för att se på August när han spelade match. Sol, mål och ja? Det var väl det, det var bra där ute helt enkelt.
Sen lite fix hemma hos mamma och pappa för att dra en spontanare hem till Ida och bli bjuden på supergod blåbärspaj. Inte illa pinkat på en söndagskväll..

Imorgon väntar en lång dag. 9,00-19,00 jobbar jag. Inte normalt för en femma, för imorgon är det möte plus att jag har klassen själv(!). Men det ska nog bli bra det med.
Sen framåt kvällssnåret ska jag ha kvalitetstid med Lovisa. Det är grejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar