söndag 1 maj 2011

how you remind me.

Har precis blivit bjuden på lunch hemma hos mamma och pappa. Perfekt dagen efter.
Gårdagen var väldigt bra, ett par hundra gånger bättre än förra året. Den innehöll allt den behöver innehålla för att bli lyckad. Men på något vis har jag en jobbig känsla inför våren eftersom förra våren inte var den bästa i mitt liv, men den känslan behövs ändras på..
Trevlig tjejmiddag hos Elin och utgång på Statt med Ida igår i alla fall, vilket var väldigt väldigt länge sedan. Helt perfekt helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta vara ambitiös och städa min bil.
Framåt kvällen tänkte jag ta en tur ut till golfbanan och träna lite. Det är nog bra eftersom det snart är dags för årets första tävling.

Lite söndagsångest kryper faktiskt fram. Får göra det bästa av saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar