lördag 28 maj 2011

it seems easier just to run away.

Nu är jag äntligen tillbaka här.

Har legat i feber i en veckas tid. Har bara varit så sjuk när jag hade lunginflammation när jag var typ 8 år.
Tog en massa prover på sjukhuset men dom hittade ingenting förutom en hög inflammation i kroppen. Men nu är jag på bättringsvägen. Har varit feberfri sen i onsdag/torsdags. Men min ork, herregud, jag orkar knappt någonting. Att gå upp för trappan här är en dagsansträning.
Detta innebär att jag måste tacka nej till polistesterna i Umeå (det som jag var så otroligt glad och lycklig över), jag kommer helt enkelt inte orka. Jag får helt enkelt blicka framåt mot hösten och hoppas på att jag får chansen att göra testerna då istället, och då ska jag ge allt och lite till.

Nu är allt packat till Magaluf, förutom smågrejer som jag använder varje dag.
Ska bli väldigt skönt att komma till solen och värmen och komma ifrån stan en stund. Jag ska njuta varenda minut.

Nej, ska försöka uppdatera lite mer än vad jag gjort nu när jag varit sjuk.
Dock ska jag plocka och städa lite här hemma ikväll, några andra planer finns det ingen ork för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar