söndag 15 maj 2011

i wish that i could take it all away.

Det blev ett avbrott i mitt städande här hemma. Det började bra, sen blev jag hungrig och gjorde mat. Nu ligger jag under filten i soffan och degar, med andra ord matkoma.
Det är en bra bit kvar på städande dessvärre, måste alldeles strax ta tag i mig själv och fortsätta. Tänk om allt kunde städa sig själv..!
Klockan fem blir det dock en paus för en sväng upp till Stallsbacke och se Kaik-Bie, om vädret tillåter. Lovisa får bli min dejt.

Blev en sen natt inatt med Ida och Miche. Var inte hemma förens vid kvart i tre, men kunde inte somna förens vid fyra eftersom jag fick ett samtal som varade ett bra tag. Rätt seg idag med andra ord.

Ikväll blir det lugnt, tänkte gråta framför PS. I love you i min underbara ensamhet. Plus att jag ska börja packa min väska inför Magaluf om 16 dagar, på något sätt hoppas jag att tiden går snabbare på så sätt.
Innan det får det dock bli en sväng till gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar