fredag 22 juni 2012

hot night wind was blowing.

Jag har haft en mycket trevlig och rolig kväll. Minns inte när jag skrattade så mycket sist.
Vi har haft middag ute i Granhed hos Emma. En liten reunion kan man väl kalla det. Jag, Emma, Pontus, Tobias, Mattias, Daniel och så fick Markus glida in på ett hörn. Skittrevligt!
Vi åt mat, kollade kvartsfinalen i EM och spelade Med andra ord. En helyllekväll kan man kalla det.

Nu är det dags att sova. Imorgon förmiddag åker jag och August ut till min fasters sommarstuga och firar midsommar med dom. Bland andra mina kusiner och min guddotter. Underbart att få se dom.
Efter det åker jag återigen ut till Granhed för middag och då också övernattning. Myspys.
Kvalité är för mig en sommarkväll ute på landet.

Dessutom är jag rätt nöjd över att jag gjorde en grej med baktanke, där tanken blev som jag ville. Mycket komiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar