onsdag 13 juni 2012

ready or not.

Har feber i kroppen som ligger på lur. Det bryter inte riktigt ut men känner mig inte på topp.
Har fixat lite olika grejer ikväll. Åt hos mamma och pappa. August stod vid grillen.
Sen provade jag Rättviksdräkten och Österåkerdräkten där. Rättviksdräkten står mig närmast hjärtat så jag slår på stort på avslutningen på fredag och har den på mig. Mina lärare på Skogsbprg hade alltid högtidsdräkter på sig vid skolavslutningen och jag tycker det är en fin tradition.
Ska bli kul att se folks miner.

Imorgon har vi brännboll i skolan. Lärarna mot 6orna. Man ska vara utklädd, men jag satsar på en tokig frilla.
Imorgon kväll blir det fotboll vad det verkar som, tillsammans med Zana på Stallsbacke.

Nu ska jag fortsätta titta på sjukliga människor som samlar på sig massvis med grejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar