måndag 18 juni 2012

i wake up every day feelig the same way.

Jag har haft en riktigt trevlig kväll med mina kära kollegor.
Jag och Ann-Sofie hade anordnat kvällen. Så vi började med att skicka iväg fem bilar med olika lag på en liten sväng bilkurragömma. Det blev riktigt lockat men jag var lite nervös för hur dom skulle ta detta. Alla tog det, tack och lov, positivt.
Slutstation var en buffé och lite andra tävlingar, som puttingtävling, ute på golfbanan.
Kom precis hem därifrån. Och jag är otroligt glad över att kvällen blev lyckad. Nu har båda mina arrangemang jag fått uppgift att ordna ute på strångsjö gått kanonbra. Skönt att lyckas ibland.

Happ, hög tid att sova. Imorgon jobbar jag 7-10 sen ska jag äta lunch med Maria. Efter det drar jag, Maria, Julia och Laana ut och plockar jordgubbar!
Kvällen avslutas tillsammans med mina älsklings mufare hemma hos Olle för att se Sveriges sista match i EM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar