söndag 17 juni 2012

i wanna know you.

Söndag och sommarlovet är här. Men inte för mig inte. Dock är den här veckan ingen big deal. Jobbar imorgon 7,30-13, tisdag 7-10 och onsdag 9-16.. Men för det blir det ingen lugn och rofylld vecka. Jag har nästan all ledig tid något planerat. Det ska bli spännande att se hur jag orkar med midsommar.
Har haft en trevlig helg. Filippa har firats och god mat har ätits. Utgång igår kväll var trevligt och imorse var ja nästan uppe med tuppen för en brunch på Sultans med Matilda. Där satt vi i lite mer än två timmar och pratade. Otroligt trevligt.
Efter det gick jag och Julia en långpromenad i solen och precis när jag kom in innanför dörren hemma började det spöregna. Rööööta!

Tack alla inblandade för en trevlig helg. Nu är det sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar