fredag 15 juni 2012

we can do this better.

Klart jag kan min sak.
Jag förutspår målen redan innan matchen börjat.. "Vi gör ett fult mål och en nick av Mellberg."
Känns faktiskt inte så tungt med ännu en förlust som jag trodde det skulle göra. För fyra år sedan var jag otröstlig när dom förlorade. Antagligen har jag mognat eller så har jag insett att dom är värdelösa helt enkelt.

Nog om fotbollen.
Det har varit en riktigt härlig dag idag.
Först skolavslutning med Strångsjö. Jättefint var det. Sen till Norrköping och vara med när Filippa sprang ut.
Ikväll blev det grillning i Vingåker med rar vänner.

Nu ska jag sova för imorgon blir en lång dag. Först en sväng till Sthlm med pappa för att hälsa på farmor, sen studentskiva sen kanske utgång..
Nighty nighty..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar