onsdag 13 juni 2012

make it okey.

Jag börjar bli sjuk. Det är inte så passande just nu.
Imorgon har ja en hel friluftsdag att arrangera och hålla i på jobbet. 60 barn ska få spela fotboll, lära sig golf, kasta stövel, gå tipspromenad, prova på frisbeegolf och spela beachvolley. Dessutom ska dom få mat i magen och vara snälla mot varandra. Intressant dag på ingång.
Sen har vi ju avslutning på fredag med skolan och studenten för Filippa på lördag.
Så nej, sjuk hinner jag inte vara. Brukar vara så.
För övrigt när jag börjar bli sjuk får jag alltid stora svidande blåsor i munnen. Har en under tungan just nu som gör att jag 1, knappt kan äta för att det gör så jävla ont och 2, jag läspar när jag pratar. Väldigt irriterande.

Nog om detta. I övrigt står allt annat rätt stadigt i mitt liv. Inga extrema förändringar. Har fått mer jobb i sommar (på gott och ont).. Inte alls lika mycket ledigt men klirr i kassan. Det gäller att väga negativt mot positivt.
Har dock valt att tacka nej till några dagar så jag får semester och kan vila upp mig.

Well well, gäller för mig att vara kry och pigg som en lärka imorgon. Därför behöver jag sova. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar