onsdag 2 oktober 2013

131002.

Hur glad blir man inte när man kommer in i personalrummet och ser en stor jordgubbstårta stå på bordet. Made my day! Dessutom var det den absolut godaste jag ätit, inte alls med vanlig sockerkaksbotten och ni vet allt klassiskt utan med maräng, krossad choklad och rice krisps bland annat. Ska ta receptet imorgon!

I övrigt bjöd jag August på middag idag, hos honom. Planen var att äta våfflor men våffeljärnet är spårlöst borta. Så till min stora besvikelse (jag var läskigt sugen på våfflor) blev det donken istället. Usch alltså, det är ju inte gott någonstans. Nej, ska leta reda på järnet för våfflor ska jag ha innan veckan är slut!

Imorgon är det skolfotografering. Det är faktiskt alltid lika ångestfyllt. I alla fall vad man ska ha på sig. Nu tog jag det som jag trivs bäst i, då brukar man bli snyggast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar