söndag 20 oktober 2013

131020.

Ännu en helg är förbi. Denna avslutas med träningsvärk i hela kroppen. Men jag är ett fan av träningsvärk. Och inte konstigt att jag har det efter två matcher igår. Tanken var från början att jag skulle spela en, men jag ställde upp som bänkvärmare på c-lagets match men det blev "spela-hela-matchen" istället. Dock gick den matchen inge vidare. Däremot vann vi vår första match i superettan igår! Det kändes skitskönt! 

Idag fick det också bli volleyboll. Jag gjorde comeback som speaker på a-lagets match. Det är rätt roligt faktiskt. Men, får se om jag kör någon mer match..

Nu är det bara att ladda om för en ny vecka, som avrundas med högskoleprovet på lördag. Sist jag gjorde provet var 2008! Jag borde lärt mig mer sedan dess, då jag dessutom var skoltrött och gjorde provet bara för att göra det..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar