måndag 14 oktober 2013

131014.

Har haft en jävla skitdag på jobbet idag. En sån där dag som får mig att känna noll lust att gå dit imorgon. Men efter några snack med några kollegor (de är oslagbara, vissa mer än andra självklart) så känns det skapligt igen. Nya tag imorgon med lite andra saker att stå i. Andra saker som hjälper är ju att man varje dag får positiv respons av eleverna, åh vad jag tycker om vissa elever extra mycket... MEN! Jag behandlar alltid alla lika! Fast när man skojar till det med vissa eller får ett leende eller att vissa vänder sig till mig med frågor eller kommentarer värmer det lite extra. Ibland rinner dock bägaren över och idag var en sådan dag. Men nu vänder jag blad från denna dag. Och för att göra en snygg övergång här så ska jag vända upp nästa blad i den absolut bäst feelgoodboken jag läst. Och det är Zlatans! Igår blev jag rörd till tårar!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar