torsdag 24 oktober 2013

131024.

Jag har ont lite överallt.. Och ondare kommer jag ha imorgon! Tränare min första träning med a-laget ikväll. Kändes helt okej. Men det är alltid svårt att hoppa in i ett nytt lag eftersom man har svårt att hitta varandra som spelare. Men helt okej kändes det i alla fall som sagt. Imorgon kväll blir det träning nummer två. Kötta!

Kuriren ringde mig i eftermiddags också och ville prata om min "elitdebut". Känns lite löjligt tycker jag, blir generad att det ska uppmärksammas. Vi får se hur det ser ut i tidningen. Men han öppnade samtalet lite taggande för min del.
"Din bror ser man i a-lagen i fotbollen i div 4 och i innebandyn i div 2 men nu får man se dig i elitserien också, hur känns det?!" Haha. All eloge till min duktiga lillebror. Jag är bara i a-laget och hjälper till för guds skull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar